Wednesday, November 16, 2011

detik perkenalan dgn si dia>> part 1



:62::62:salam khamis buat semua....
tadikan masa bangun tdo tadikan aku tgk phone ada 1 msg receive....msg nya berbunyi :

ALAMAKSSSS.......korang tahu tak apa yang aku lupe? aku lupa hari ni ulang tahun perkenalan kami yang ke-7.....mcm mn aku blh lupe ni..rasa cam nk lempang muka sendiri jek....dush,dush...adusss..hehehe

selalunya org kata lelaki selalu lupa pda tarikh2 istimewa dalam hubungan dorang kan tapi kali ni aku plak yang lupe ni....but forget not mean I forgot for the moment, ... seconds to find me with my love ...seyesly I love him wholeheartedly...:h:

sedihnya,
because once again I can't celebrate together with her,
erm...teringat lagu anuar zain :

Anuar Zain- Mungkin

Biarkanlah saja diriku sendirian tanpamu
Biarkanlah aku merindu sekian lama
Bukan maksud untuk membisu sepi tanpa kata
Terpisahnya kita kerana mengejar impian

Mungkinkan bersama dua jiwa ini
Dalam mencari cinta sejati
Mungkinkah segala derita di jiwa
Akan terubat kini

Biarkanlah saja diriku sepi tanpa kata
Terpisahnya kita kerana mengejar impian

Hanya satu pinta ku
Sabarlah menanti
Ku kan pulang bersama
Cinta


:125:alahai touching plak rsanya...erm, tp detik perkenalan tu tak kan aku lupakan, walaupun perkenalan kami bukan lah mcm cerita cinderella yang tertinggal kasutnya...tp sekurang2nya kami ada kisah sendiri...ko ader??? hikhikhik

17 disember 2004- ni lah tarikh perkenalan kami, masa tu aku baru form 3, hehe dia plak 18 tahun...pertemuan kami ni dalam BANJIR tau...korang tahu la bulan disember kat pantai timur memang banjir teruk tau..so masa ni aku lak cuti nak naik form 4 kan, then dia lak cuti raya haji..
yang menariknya kami satu kampung tapi aku tak kenal pun dia...

then, ada satu petang tu aku duk depan rumah borak-borak dengan sepupu ku...

aku : eh, sape tu ek...ensem laaa

sepupu : alah, orang kampung kita jugak la..

aku : aik, aku x kenal pon...(muka blurr)

esk pg nya sepupu aku cerita kebetulan tayar motor mamat tu pancit depan umah dia...hahh, nk dijadikan cerita masa ni la spupu aku cakap aku kirim salam kat dia...kurang asam punye spupu2 kan... rasa nak lenyek-lenyek jek.. then petangnya dia lalu depan rumah aku pastu dia tunjuk no. 2....aku x faham...so aku abaikan je la...pastu dalam pukul 4 aku ngn spupu2ku pergi la main air banjir kat kg aku, menariknya kampung aku ni klau banjir air akan lintas jalan---mmg sronok sngt main air banjir (tapi dilarang untuk kanak-kanak riang yer)...sampainye kat sana aku nampak dia ada tggu aku kot...bila nampak aku jer dengan gentleman nye dia datang dengan bawak payung-lalu berpayunglah kami bersama dalam hujan tuh...ecececce....merah muka beb!! maklum la orang mmg ramai giler...cam pesta air....

alamak perut rasa lapar la, nak g makan dulu lah....nanti aku smbung cerita ni dalam entri seterusnya yer....tata....

:125::125::125::125:


sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...