Saturday, February 18, 2012

saat bahagia mereka....aku..???

salam...hai hai hai semua orang, lama x update belog ni..al-maklum lah cuti kan pastu kenduri pulak sana sini..alhamdulillah ramai sahabat yang mendirikan masjid tahun ni...tahniah pada sahabat-sahabat yang telah selamat membina masjid...manakala aku pulak selamat membina badan..hahaha..terima kasih kepada nasi minyak, nasi beriani, nasi hujan panas dan seluruh nasi-nasi yang sama waktu dengannya...

buat 3 pasangan yang sangat rapat dengan hidupku iaitu SANUTI & SYIKIN, NARUL AZHA & HAFIZAH serta WADIEY & NINIEY...kita pernah melarik impian tentang masa depan kita, tentang impian kita..kini impian kalian telah tercapai...aku doakan kalian sentiasa bahagia...doakanlah semoga cintaku juga akan bersatu seperti cinta kalian....:)

ok jom kita tengok gambar mereka :

  • selamat pengantin baru buat SANUTI & SHIKIN.....

alaaaaalaaaa....so sweeettt

aku pun ada..datang menyibuk masa dorang akad nikah


sekali sekala dapat duduk atas katil pengantin..hehe tp nk bagitau ni malam sebelum tu aku dah rasmikan tido atas katil tuh....hu3

  • selamat bertunang buat sepupuku NINIEY dengan pasangannya WADIEY...


alaaa...sweetnyee..bagai taik cicak jatuh ke lantai...
ehh silap bagai pinang di belah dua..hehe





  • yang ni plak selamat pengantin baru buat kedua-dua sahabatku FIZAH & AZHA...cinta sejak zaman sekolah menengah mampu dibawa ke jinjang pelamin..TAHNIAH...!!!



ehhh...aku ada jugak..hehe (saya suka menyibuk kat majlis orang...terima kasih....!)






aumm...sedapnye kek tu,...


sebenarnya ramai lagi sahabat-sahabat yang dah menamatkan zaman bujang senang mereka, apa-apa pun aku doakan semoga mereka sentiasa berbahagia....dan kekal selamanya....AMIN.

  • tetiba aku rasa macam nak kawen..opsss..
  • hari ni baru tiba di tanjung malim....teruskan sem 6...postpone dulu lah kawen tuhh....sabar rohan ida sabar...x lari jodoh dikejar...:)



sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...