Monday, October 3, 2011

pelengkap hidupku

malam ini kulihat sebuah bintang, meredup di antara keheningan malam Yang tertutup dengan sebuah kata kehampaan Malam ini sang bidadara malam tak kunjung datang Dimanakah engkau berada saat rindu sudah menusuk di dada Saat hati sedang gundah gulana Sang angin malam membisikkan sebuah kata Dengan berjuta bahasa yang diiringi dengan rintihan rasa..........(adehhh, jiwang seh)

aku rindu pada dia (mr. koala)....sebab tu la malam ni entri jiwang nih...(ayat cam gatai jer sabo je lah yer) tapi seyes cakap cinta jarak jauh itu sukar....tp semuanya terpaksa kerana kami masing2 ada impian untuk dicapai..
kerana kerinduan itu malam ni dah 2 jam aku layan lagu PELENGKAP HIDUPKU ni....jom layan sesama kepada perindu2 yang juga merindui insan2 yg jauh tp sngt bermakna dalam hdup...
dia tiada dimata
tp dia ada dimana2...


video

aku bagai laut x bertepi dan x berkarang
aku bagai bintang yang x ditemani malam
melihat drmu ada senyum canda dan tawa yg membuat aku x mahu pergi darimu
teringat janji lamamu kpdaku
teringat aku teringat
teringat saat kau msh ada disini
temani ku sepnjang hari
bila kau pergi jauh ingtlah aku
bila ku disampingmu peluk tubuhku
bila kau rindu aku panggil namaku
ku datang menemuimu....
peluk erat jasadku
jangan lepaskan tetaplah kudisini arungi malam
kerna hanya dirimu
belahan jiwa
pelengkap ku di dunia
(best lirik lagu ni kan...aku suke sngt2)

mr. koala & miss koala
(rindu kamoo sesangat....!!!!)



sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...