Friday, March 4, 2011

KaLaU LaHhHhH.......:(

KALAU...bnyak bnda boleh berlaku jika perkataan kalau digunakan...
mcm2 ler blh jadi...contohnya:
  • kalaulah kapal terbang tu blh dibuat sup...setahun blh smpan dalam peti
  • kalau lah aku secantik siti nurhaliza....aku pikat anak raja....
  • kalau lah aku kaya....aku nk g ke paris...
  • kalaulah aku.............bla...bla...bla..
ermm....tu lah 'kalau'.....hehehe
yang sy nk cter ni juga tentang KALAU...tapi ni lahir tulus dari hati sy yg suci bersih ni....:)


citernya ialah: KALAULAH saya ada kakak atau adik PEREMPUAN..kan best...ermm,lahir sebagai anak tunggal perempuan dalam family buatkan saya betul2 rasa sunyi.....

tiada kawan utk b'kongsi cerita..tntang fesyen.....masakkan....mekap2(suke mekap ke...hihi)
tentang kksh ht....tntg konflik persahabatan...dan mcm cerita la yg korang slalu share ngan siblings korang....

segala2nya sy smpan dalam ht saja la.....(alamakkk, sdh pulakk rasanya.....saya nk ada kakak@adik pompuan......!!!!!!!)

orang selalu cakap BESTNYE jd anak pompuan satu2nya dalam family...
dapat perhatian lbh...dapat mcm2....
yer, mmg sy b'syukur dgn apa yg sy dpt tp....
sesekali terdetik d hati nk paggil kakak....n nk dipanggil akak...



kalaulah sy ada kakak..sy akan ceritakan segala-galanya pada dia..
tentang hasrat yang x tercapai..tentang kekecewaan yang terpendam,
 tentang hati yang terluka, tentang pengorbanan yang x dpandang..
kalaulah 'dia' wujud dlm hdp sy...pastinya dialah tempat berpaut 
ketika dr ini hampir jatuh,tp impian tetap impian kan.......
kalaulah diberi masa 1 hari utk sy mngecapi hdp sbg seorg adik...
sy pasti itulah saat paling bhagia...

kalaulah sy ada adik perempuan...saya akan syg dia spenuh ht sy...
sy akan kongsi segalanya dengan dia...tp sygnya...
'dia' x pernah wujud....dan mungkin x akan wujud...
.klaulah sy ada adik pompuan, sy pasti akan jd kakak yg terbaik buat dia....



huhh...emo skit sbb bila b'dpan mslah kwn2 slalu cl kakak mereka 
utk mnta pndangan...mnta smgt...mnta kekuatan.....tp saya.....????
 pada siapa harus sy mngadu...???
sgala kputusan d tgn sy...
sy perlu b'dikari sejak hari pertama dlahirkan hinggalah akhir nyawa...
sudah tersurat takdir sy begini......

but it's ok...sy boleh....
sbb sy adalah seorang kakak kpda 3 adik lelaki....sy syg mereka....sy harus kuat....!!!!

huuhhhhh........!!! impian semata2.......(touching ckit...ngeeee)

                         ~~~~~~ok stop berangan~~~~~

sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...