Wednesday, November 16, 2011

bila dia drive......saya.......????

assalamualaikum semua....:t::t::t::t::t::t:

lama dah x hapdate blog ni, dah jadik sarang tikus gamaknyerrr....hehe...tapi nsb bek la spnjang ketiadaanku ada la yg view belog ni kan...(ada ker.....ada kot).....:131:

bosan bebenor le ari ni, x tahu nk wtper...then, belek2 la pic, pastu nmpak bnyk lak aih pic yg aku hambik masa incik koala ku ni drive....betul2 bnyk nih...over nyer aku..:131:ahaks, baru tahu...
sbnrnye kan mmg bosan duk kt tepi xde wtpe pun...so ni la caranya nk hilangkan kebosanan....hehehe jom layan gambar jerrr ekk....memang x lawa pun tp sesaje nk suruh korang tengok gakkk.....:131:
linux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguinlinux_penguin







:125::125:tengok 'dia' dah jeling-jeling dah, jeles ke.....hahaha ataupun mnyampah kot tgk betapa gediknye aku....hehehe:125::125::125:


ada gaya mak datin takk.....

ni lah muka hudussss bila dia dah bosan nengok aku asyik ambik gmbr jerrr....hahahahaha.....hudussss sungguh..


sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...