Saturday, April 20, 2013

lelaki itu...

 
hati sedang dicuri..... itu yang saya rasa kini
mungkin kamu semua dah muak baca tentang kisah cinta..tapi entahlah saya rasa seperti mahu mengabadikan kisah cinta saya kali ni disini supaya ketika saya sudah lupa satu hari nanti saya boleh membacanya semua
atau ketika saya sudah mati...dia boleh mengenangnya semula...
lelaki itu..dia datang tanpa diundang...cuba dielak tetap bertemu...
lelaki itu datang dalam mimpi lelaki itu wujud dalam realiti...
lelaki itu ada tika hati dilukai...
lelaki itu menjadi pendamping tika diri lemah tak berdaya...
lelaki itu menangis tika pilihan tak berpihak padanya...
 
lelaki itu datang dengan senyuman
lelaki itu datang dengan ketakwaan
lelaki itu datang dengan nasihat lembut
lelaki itu datang dengan agamanya
lelaki itu datang dengan kesempurnaannya
 
kini kehadiran lelaki itu tak mampu ditolak
dia lah kekasih
insyaallah
BAKAL SUAMI
 
: : semoga dipermudahkan : :
 
 
 
 
 #mohd Thaquiddin, saya cintakan awak#

sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...