Tuesday, August 28, 2012

tak tahu antara 2


 

kejamkah aku jika aku katakan ketika ini aku sedang mengenali hati seorang lelaki lain sedangkan aku sudah punya seorang kekasih yang sangat menyintai diri ini.....bukan niat untuk berlaku curang tapi...ahhhh DILEMA...!!!

SI A : sudah 8 tahun kami bersama.....usianya 3 tahun lebih tua dariku...berbagai-bagai pengorbanan telah dilakukan olehnya...aku bahagia menjadi kekasihnya dan dia mungkin berkali-kali ganda lebih bahagia. tapi sayangnya hubungan kami tidak direstui oleh ibuku....kerana dia hanya kerja biasa, tidak belajar tinggi,tapi dia terlalu setia...namun aku tetap berusaha untuk meyakinkan ibu bahawa dia boleh membuatkan aku bahagia...sebab itulah hingga kini kami masih bersama walaupun terlalu banyak halangan yang kami lalui...

SI B : baru 8 bulan kenal, baru seminggu rapat....tapi si dia pilihan hati ibu...aku juga senang bila bersama dia, tenang! kerana tidak sampai hati menolak hasrat hati si ibu lalu aku cuba juga memberi peluang untuk kami saling kenal. semuanya demi ibu....punya iman yang kukuh, sesuai dengan bidang pengajiannya..insyaallah boleh membimbing aku ke arah yang lebih baik dengan ilmu yang dia ada. usianya muda setahun dariku...dia juga mencintai diriku sepenuhnya.

SIA A tahu aku sudah rapat dengan SI B dan SI B juga tahu aku sudah punya SI A sebelum ini...owh sukarnya membuat pilihan hati.....kini keputusan ada ditangan aku..aku takut tersilap membuat pilihan...
sahabat bantu lah aku..
andai kalian berada dtempatku...
 
apakah pilihan kalian???
 
 

"cinta itu memang sesuatu yang misteri, aku bisa gila dengan panahannya"

sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...