Monday, October 1, 2012

HeLLo OktOBeR!

 
 
OKTOBER...OKTOBER...OKTOBER
Tragedi oktober

harap-harap tidak ada tragedi ye yang berlaku di bulan ini
gembira dalam duka bila datang oktober...kenapa? kerana akan dinoktahkan segala yang bermula. ketika mula menerima berita, akan berkhidmat di bandar diraja, hati rasa riang tertawa..ohh aku bakal mendidik bangsa. 
sampai saja di kota ini, aku mula mengenal erti...bahawa fantasi tak seperti realiti. berdepan dengan pelajar sendiri menjadikan aku lemah meniti hari. bukan putus asa di awal perjuangan tetapi jiwa rapuh mencari kematangan. aku mula mendidik diri menerima kekurangan kerana mereka masih punya harapan.
kini setelah tiga bulan, aku mula menjiwai peranan....aku mula mencorak kenangan, aku sudah berani berhadapan....tapi aku juga perlu menanti datangnya perpisahan...
 
sungguh aku mula sedih membilang hari, aku tak nak begini...
BOLEH TAK KALAU NAK POSTING DI SINI?
 
berakhirnya oktober maka berakhirlah perjuangan aku disini
 
 
"ucap selamat tinggal itu sukar"

sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...