Thursday, April 7, 2011

BiLa Aku S.e.d.i.h

kecewa...sedih adalah satu dari rencam khdpn dunia....
entah dugaan apa lg yg dtg..aku diuji lg hingga kekadang terasa hmpir rebah...
pda siapa harus diluahkan segala kekecewaan...pada ibu dan ayah? ahh x mgkin...
biarlah mereka fikir aku sntiasa bahagia.....kerana aku sngt sygkan mreka....pada kakak/abang? mustahil...
kerana aku x punye mereka...pada adik...?? bukankah mereka harus melihat aku sbg seorg kakak yang tabah....pada sahabat?? ahh....bukankah mereka juga punya mslahh...lalu pada siapa???
akhirnya..kusimpan segala kesakitan ini menjadi rahsia yang akan mati bersamaku...
ahhh....sadisss.....!!!!

tp bkn cerita psal mslah yang nk aku coretkan di malam yang sepi ini...hehe...cuma nk kongsikan 1 kebiasaan yang akan aku buat bila aku rasa sedih.....
pastinya kita punya cara yang berbeza untuk kurangkan rasa sedih atau 
masalah yang membelenggu diri kan...

bagi aku....kalau aku sdih atau punye msalah aku akan koyak kertas hingga jadi cebisan yang kecik2 pastu akan kutulis segala rasa hati ku....pastu cebisan2 kertas tu akan d smpan dalam 1 kotak yg dh aku sediakan sebagai KOTAK MASALAHKU....sgala msalahku ada dlm kotak itu dan ianya xkan kluar dr kotak itu....lpas tulis semua msalah tu aku akan lega dgn sndirinya..........beginilah caraku...kerana aku tdk punye sesiapa untuk aku luahkan segala rasa ini........sahabat2ku,kamu pasti punye cara yg berbeza kan...

walau apa pun cranya...yg pnting kita dapat hilangkan rasa itu......kann?? dan lepas tu hidup dengan GUMBIRA....~~~peaCe~~~


                                                                      ~~DIRIKU~~E.Z

sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...