Friday, April 1, 2011

wajah tuaku

haluuu....salam sabtu semua...bosan amat mlm ni...so aku pun godek la mcm2 sofware...tp ada satu sofware ni yang agak menarik la..jumpa kat blog http://mohdzainizainudin.blogspot.com/...

exited ni nk tgk muka aku msa tue nnti...
erm,,so aku pun try la......makk aiii....!!!!
kata 20 tahun akan dtg jer....
mknanya msa tu u,ur aku 44 la....
tp tua lbh2 lak...
aiyoooo.....tuenye aku......hikhikhik......
jom tgk aku yg tue ni....



ni bukan 20 tahun akan dtg ni...dah mcm nenek umur 99 tahun ni....hahahahaha
gigi pun cam xde jer.....hakhak

aduhaiiiii..............................tue nyer aku.......


kepada sesiapa yg nk tgk muka tua anda blh la try kat:

www.in20years.com
selamat mencube~~!!


sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...