Sunday, April 17, 2011

Ratapan buat yang bernama sahabat

Salam semua.
Aku menulis sambil memujuk hati untuk lebih kuat.
Tabah Eija, persaingan hanya akan buat kamu lebih hebat.
Kutukan akan buat kamu lebih kuat.
Diam, duduk berlipat.
Cepat.

ketika menulis ni aku tak pasti aku sedar atau tidak (mmg la sdr sbb blh mnulis) mksudnya waras atau tidak (tp rasanya belum gila)........@#$!^!$@@$@!%^*(&&^%^%......(menunjukkan keserabutan kepala hotakku)

kenape msti ada dengki mendengki...jeles menjeles...dalam persahabatan ekk....
kalau setakat nk barsaing secara sihat ok....fine,blh dterima....tp ni lain....lain sngt....
sahabat aku sayang kamoo...tapi knp kau....ahhhh....xperlu nk cakap ape2 kan...kau mmg begitu....

aku benci saat kau mempamerkan lakonanmu....ibaratnya kau terlalu mulia..bercakap menggunakan nama allah dan rasulnya...alahai menyampah aku dgr...maaf shbt bukan aku bnci pada mu tp aku bnci pda kepura-puraan itu....

shbt aku tdk kisah jika kau meniru gayaku....kerana fesyen itu bukan milikku...kita berhak nak menentukan apa yg kita nk pakai atau apa saja yg kita nk buat tapi....knp caranya sperti mahu lawan dlm pertandingan supermodel lak....

sahabat klau berat badanmu naik..akukah yg bersalah? klau jerawat dimuka mu tumbuh akukah yg bersalah....kalau aku punyai kekasih dan kau  tdk punya kksh akukah juga yg bersalah...klau lelaki idamanmu menegurku akukah yg bersalah sdgkan aku tdk melayannya lbh dr seorang kawan...

shbt...apa yg kau mahu sbnarnya?? kau mahu aku  pakai baju compang camping bila keluar supaya kau nampak lbh hebat drku...?? kau mahu aku jadi gemuk cam badak supaya kau lbh menonjol dimata idamanmu....kau mahu aku lumurkan arang dimuka ketika keluar rumah supaya semua mata hnya tertumpu padamu...atau kau mahu aku jadi invisible ketika bertemu dengan lelaki2 yg kau minati....supaya mereka tdk nampak aku jga wujud dcitu....hahaha klau lah blh...sudah lama aku lakukannya shbt andainya itu mampu membuat kau puas hati...

sahabatku....sgguh hingga ke akhir hayatku kau tetap shbt walau mcm mn pun sikapmu..krn aku sntiasa menyayangi kamoo...maafkan aku kerana aku tidak pandai untuk mnjadi orang lain....aku tetap aku dan selamanya akan begini.......

tdk pernah aku diet untuk nmpak lbh kurus drmu
tdk pula aku menggunakan mekap berjuta untuk nampak lbh cntik drmu
tdk pula aku berbomoh bersusuk segala untuk nampak berseri darimu...
tdk pula aku cuba menggoda idaman hatimu....
tdk pula aku berlagak dengan harta kedua org tuaku d dpnmu...
tp.....kenapa kau merasa aku melakukannya...
.
.
.
.
.
 sgguh aku kecewa sahabat....%#$^&*@#$%@#$%^&
huhhhhh.....sudahlahh eija...ya..aku akn tng kembali....

kenapa aku rasa begini ...............................................ahhhh
Ada rasa yang sedang mati.
Tenaga aku sedang disedut pergi.
Nyawa aku mengalami evolusi.
Aku mahu diam sendiri.

<<<eija: hilang lagi>>>





sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...