Monday, April 11, 2011

~~hari yg malang~~

salam malam tnpa bntang semua....halluuu....
meh cni dgr aku bercerita ttg kecuaianku..hehe...aku mmg dh biasa cuai tp
yg ni mmg btul2 aku bengang ngn dr sndiri....

pda tanggal 8 april aku pergila ke pekan mkn KFC ....huhh bkn men sronok lagi la dpt melantak kfc...lpas tu nek bus upsi kesayangan tuk blik ke kempus, then ambik bus lg br balik ke bahtera 13-3 b tercinta...
haaaaa.......jeng...jeng...nk djadikan cerita aku dh smpai kt tngga rumah aku tgk purse aku xde....waaaa.............msa 2 bgai nk luruh jantung den ni....huh....dah sash2 den tinggal dlm bus....dahla pnat pnas.....terpaksa la patah balik ke kampus untuk mencari beg duit ku yg ntah ke mana hilangnya....

apa ada dalam purse itu yer....ermmmm bnyak bnda pnting yg ada salah satunya mstilah duit yang aku baru keluarkan dalam rm300......makkk kalau hilang betul2 alamat puasa la aku sbulan kt cni....
antara brg2 yg ada d dlm karungku itu.......




opkos la duit yg ada lam tu kan.....then....
i/c lah....eiii...klau hilang ni nanti minah2 indon ambik jdkan i/c dorang kan...ei....xmo2



  
 ada la kunci rumah....lesen memandu...gambar2 kngn...n pendrive...











OK SAMBUNG CERITA..

puas bertanya pada pak cik bas yang bawak bus dr kampus ke kolej kuo tp dorang sumer ckp xde...huhhhh...nk nanges asenya....comfirm aku tertinggal dlm bus pekan------> kampus kan.....ermmm tunggu punyer tggu bas tu x mncul2 rupanya abg yg bwak bas tu dh hbs shif kejenye.....

nsb bek la ada sorg pak cik bas yang aku tnya tu sngt baik hati dia bawa aku naik bas pergi ke bahagian pengangkutan ( tempat simpan bas) untuk tgk purse tu...ni jalan terakhir ni...berdebar mnanti abg driver tu buka knci bus yang dh dsimpan tu.......jenggg...jengggg.....

AKHIRNYA...baru la aku mmpu tersenyum...purse ni terletak elok saje d sebalik jaring belakang kerusi bus tu,,,,,hehehehe................legaaaa..................
then...terus check bnda2 tu semua ada ke x....ermmmm semua selamat.......




benda2 ni semua ada.....huhhh...beg ni kecik je tp mcm poket doleymon....hhehe

the moral of story jgn cuai lagi.....huhh aku xnak da cuai2 cenggini.....:-)

syukur pada allah dan terima kasih pada pakcik bas yang bersusah payah turut mencari beg ni...
and x lupe pada kawanku siti rohaya yang bersama2 menemaniku kehulu kehilir mencari purse ku itu....
kawan2 jgn cuai mcm saya yer....(@____@)


sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...