Saturday, December 24, 2011

~~biarla ketinggalan zaman asal bukan akhir zaman~~



salam semua.. haluuu...dah bangun ke belum semua ni...sonyap jo... haku sebenarnye hangin sikit hari ni sebab tu la enrty ni guna bahasa 'haku' yer..maaf. sebenarnya aku sentap dengan sorang minah yang cakap aku berpakaian ketinggalan zaman ketinggalan zaman kah aku.............????

sentap cik kiah oiiii...............!!!!!!!!!!
tapi aku balas balik r.... oii cik kiah lebih baik aku berpakaian ketinggalan zaman daripada berpakaian akhir zaman kan... haaaa..diam seribu bahasa itu pompuan....

tp betul ke aku ketinggalan zaman....terfikir2 jgk______@__@ cuba korang tgk gambar haku ni-------------->




















kalau macam ni dikatakan ketinggalan zaman..aku rela daripada berpakaian mcm ni kan


sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

2 comments:

  1. mna da old style...
    sy pun style camtu jgak....
    yg awk pkai skirt tu...
    bkn stail skrg ker...asl mnutup aurat sudoh...
    bagus!
    #mengarut
    alat untuk mancungkan hidung
    http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/jom-mancungkan-hidung.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...