Saturday, December 31, 2011

Selamat Datang 2012




hai hai hai (saje buat bising malam2 ni..korang jangan marah yer)
ermm semua orang buat entry psal tahu baru
so, sy pun nk buat jgk lah..(sesaje menyibuk) hehe
erm..SELAMAT TAHUN BARU SEMUA
semoga tahun 2012 akan membawa sinar baru dalam hidup anda semua
apa azam tahun baru?
ermm ape ekk
perlu ke ada azam?
klau perlu azam tahun baru aku nak kahwen larhh ..
gatal...huh..!!!

ok2 serius
azam tahun baru ekkk


1. dalam pelajaran
*nak jadi pelajar terbaikkk
*nak hbskan belajar
*nak dapat keje

2. dalam percintaan
*nk jadi kksh yg baik
*berharap agar cinta yang disemai terus kekal



3. dalam soal kewangan
*xnak boros2 lg dah...nk menabung (utk mjlis kawen..haha)

4.dalam perhubungan
*nak jd anak yg baik...kakak yg baik
*sahabat yg cuba memahami sahabatnya

banyaknya azam tahun baru kan....moga2 semuanya dapat dicapai amin...
korang pun mesti ada azam kan (glamour la incik azam musim ni)
so, aku doakan semoga azam tu akan tercapai..:)





sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...