Monday, December 12, 2011

kenapa awak suke saya...?




kenapa awak suka saya?

ni la soalan yang aku tanya kat incik kesayangan tadi....

malu sbnrnya nak tanya but i need to know rite ?

dah 7 tahun cinta bersemi tp setiap kali aku tanya kenapa awak suka saya?

jawapannya tetap sama....nak tahu jawapannya :


awak, untuk mencintai seseorang itu kita tak perlukan sebab....saya x tahu knp sy cintakan awk...tp yang pastinya sy x boleh hidup tanpa awak....hidup sy x lengkap tanpa awak....


nilah jawapannya selama 7 tahun..sampai aku dah hafal dah..haha tp malam ni dia dh bgtau

kenapa dia suka aku..tu pun lepas satu hari aku mogok dgn dia...bukan mogok lapar ekk sbb aku

dgn makanan mmg x blh dpisahkan...hehe

korang nak tahu x sbbnya....?? bukan nak bangga diri or perasan bagus tp saje nak share knp

lelaki suka kita...rasanya 90% boleh dikatakan same kot.....ok jom kita tgk apa yg blh buatkn

mereka jatuh cinta dengan kita...ececece....

  • awak pandai jaga penampilan-------> pandai jaga diri dan bergaya mengikut keadaan dan situasi. ada ciri-ciri wanita solehah, sentiasa jaga adab, tak perlu pakai purdah atau jubah tp ckuplah sekadar diri awk skrg ni..saya bangga memiliki awak.
  • awak sederhana------> kesederhanaan tu cthnya x terlalu over dalam hal berfesyen, mekap dsb....xperlu mekap tebal2...sy mmg dh syg awk. simple tu yang paling sy suka dalam diri awak.

  • manja bukan gedik------> ssh nk explain,biarlah sy jer yang tahu
  • ceria dan mudah mesra-----> ceria! setiap masa smpaikan kdg2 sy x tahu yang awk berduka..tp awak 7 tahun ckup utk sy tahu setiap kali awk tipu sy...so, mulai hari ni klau tgah nanges jgn ckap x nanges...buat pnt jer lau awk tipu pun..kan...satu lagi awak terlalu mudah mesra. klau dengan family sy mmg sy suka sngt tp klau ngn org lain awk mmg buat sy jeles tau
  • jadi diri sendiri------> ni sifat awk yg paling comel sbb awk marah orang bila awk x puas hati, awk senyum bila kena dgn angin awk...awk comel masa ni tau tak...bnyk peristiwa yg saya blh nampak awk jadi diri awk...and mmg betul awk x perlu jd org lain utk org suke awak kan...
ni jawapan incik kesayangan saya....cuba korang tanya incik kesayangan korang lak.....
jawapan mereka akan buat korang senyum
sepanjang hayat
kenapa?
kerana kita manusia
yang suka dipuji
suka dihargai
walau hati kata tak perlu semua tu
tp sesekali dapat pujian
hidup rasa beerti
sekurang2nya kewujudan kita di muka bumi ni
ada yang menyedari..ada yang menanti



sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...