Friday, December 23, 2011

Jom Join GiveAway namiacinta.com

salam...hai semua
hari ni saya ada join satu GA
ok, ni first time saya join GA tau...korang nak join gak ker...jom join same-same
ni bannernya :

klik SINI untuk join

pendapat saya tentang blog awak :
  • simple but nice
  • tersusun (tak serabut)
  • tulisan dan ayat yang jelas (so,tak perlu la saya menjulingkan mata nak baca entry awk..hehe)
  • penulisan yang ada info yang menarik untuk dibaca (bukan hanya cerita kosong)
  • lastly, i like ur blog...wink wink...:)
apa yang perlu di ubah suai??

ermm...saya tak pandai nak ngomen-ngomen ni..
but yang jelasnya saya rasa awk kena tukar background blog
supaya lebih menarik...itu je,yang lain semua ok
terbaekkkk sis....!!!!

"menyertai giveaway namiacinta.com header tajaan Inspired Magz"

sekadar berkongsi rasa, LIKE KALAU SUKA.terima kasih semua

0 tinta pena sahabat:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...